Sunday, December 25, 2011

MPG



Assalammualaikum wbt...  =)

Hai awak awak awak semua...ewaahhh...ade sehat ka?hikhikhik... alhamdullillah.. melangkah jugak aku ke study week yg selama seminggu ni and aku bakal start exam 4 Jan nanti.. tapi,due to presentation aritu, aku kene redo..isk..isk.. so, redo nya ari rabu ni..dlm erti kata lain, aku xde la nak cuti sgt k..eheheh..

23hb aritu aku ade dinner..MPG = Malam Pra Graduan untuk semua student last sem! PErghhh... Kejap je da abes study.. camne nih?ehheehhe..da nak masuk alam keje plak da..adehhh.. forsure la byk rintangan yg lain plak... da x bgelar student lagi.. adehhh... btw, tema kiteorg mlm tu black n gold.. jenuh gak la mencari baju.last2 dpt jugak kan..huhuhu..

Jadi...aku nak paparkan gambo2 aku kat dinner bersama kawan2...heheheheh...syok sendiri! tapi ramai kawan2 aku yg x pegi..so,adela dalam 14 org je wakil tourism..bole la dari xde kan..
Enjoy people!  =)    ---- sila klik gambo kalo nak besarkan----
































Yang ni kiteorg gi lepak kat kedai mamak lepas je abes semua..hahaahhaah...  =)


Murni and Arep
Aku..  ahahhahaahah... ROFL
Murni


Nor Ain


Bbep


Ema


SYD
POjan
Anwar


 Sekian...Wassalam..  =)

2 comments:

Dila Sarbini said...

terkejut aku!!! ahahaha..

Eila Zenal said...

ape yg ko terkejut sgt tu bbep?ehheeh... =P