Tuesday, December 27, 2011

Meh nak ajor...(2)

Assalammualaikum..wbt..

Mari sambung!!! hhohohhoho.. berapa lama agaknya korang download 4 part semalam? aku abes dlm 35minit gitu..laju kan?huhuhuu...tgk utube pon aku xsusah sgt..

Now, kita proceed dgn winrar dan FFSJ..Oppsss...untuk yg xtaw ape maksud FFSJ - Fastest File Splitter and Joiner k... so,korang da ade file2 yg macam ni lepas download -->


sila besar kan gambo utk lebih jelas..korang akan ade 4 part yg ujung nye ade rar..so, gune kan rar korang untuk extract..mcm aku, aku slalu right-click and pilih extract here..kalo xde kt right-klik korang, korang kene la google mcm mane..hhahahahaha... So, select 4 file tu tadi and right-click, pilih extract here..mcm ni....-->


nanti..dia akan cantum kan trus..disebabkan dia dlm format rar, so, korang xyah guna FFSJ.. just guna winrar je k.. kalo format kat ujung file tu ade 001,002 dan seterusnya, baru la korang guna FFSJ..ok? sekarang da siap da!!korang da leh tgk citer tu da..tadaaaaaaa!
ehehehehhe... enjoy frens!  =)


Btw, aku suka play guna gom..so, da leh tgk da...subtitles pon ade tu..huhuh...  =)

sekian..wassalam..~  =)

No comments: