Wednesday, May 9, 2012

Diari saya sebelom 8 May 2012 (Part 2)

Assalammualaikum...

Holla!! =)

Masih ingat kah korang pada anak buah saya yg ala-ala chinese looks itu?hehehe..da nak masuk 2 thn da die rupanya..PERgghhhh...cepat gile mase berlalu..kan?kan?

Kepada anda yang x taw sape anak buah saya tu..sila refer entry saya di SINI =)

Nama nya cantek..Feazara Kadeja..kiteorg just panggil dia fea..tapi bila sampai ke babatok nya, dapat la panggilan Kadijah..hehehe..sedap gak kan?baba saya mmg begitu ye.. =)

Ni nak update pic fea untuk tahun ni..ehehhe.. layanzzzz...  =)

Hi! Nama saya Feazara Kadeja.. Muka saya masam sbb acu amek Ipad saya.. =(
She is in love with 'mimi mosh'.. (sebenarnya Mickey Mouse)
Mimi Mosh again.. =)

I got Acu's pipon!!! (Pipon = handphone)

Am i cute?heheheh..  =)

Fea akan 'kemas' bilik dia..sekian...  =)
KAWAIIIII!!!!!! =D
Ngaji!
Mimi mosh wannabe.. =)
Bee and fren..hehehe..swim kat bawah umah je.. =)

Waaaahhh...banyak nye pic fea kali ni..hehehe..oh, untuk pengetahuan korang, fea sangat suka menari OK!!
Sila lihat video ini sebagai penutup entry ini..hehehe..
Wassalam.. =)


No comments: