Tuesday, May 8, 2012

Charcoal Mask keudara lagi.. =D

Assalammualaikum..

Untuk entry yang ni, saya cuba untuk jadikan ia seringkas yang bole. =)

Ia berkenaaan cara saya menggunakan Charcoal Mask yang saya adaptasikan ke dalam bentuk gambar.. (formal gile kot bahasa) huahuahua..

Cara2 nya :

1. Ambil mask anda..(bole menggunakan tangan atau apa saja asalkan selesa)
Step 2: nak banyak hasil kene rajin. Jadi, steam kan muka dulu taw! =)

Masa untuk mask kering adalah terpulang kepada ketebalan ye.. =)
Jangan lupa tarik mask dari bawah dan ke atas.

Ni hasil di hidung saya..wah wah wah... =)
Masa saya pakai ni, saya terpakai di kening sekali..masa nak cabut tu, kening saya dicabut sekali.. sedeeehhh!!!!! Jadi, selain whitehead dan blackhead, charcoal mask ni mampu tarik bulu muka jugak taw..

 Sila dapatkan charcoal mask dengan segera sebelum kehabisan stok!!  =)
Hanya RM10 sahaja..paling murah di dunia online! =D

Produk charcoal yang sememangnya terbaik dan akan berjasa kepada wajah anda.. =)
Wassalam.. =)

3 comments:

missnur20 said...

brp kos penghantaran?

Eila Zenal said...

Hi Missnur20,

postage hanya RM7sm/RM10ss ye

untuk 1 item,
total untuk semenanjung = RM17
total untuk sbh srwak = RM20 shj =)

Anonymous said...

Bagaimana cara saya nk beli produk ni?