Monday, May 14, 2012

Charcoal Mask RM10

Assalammualaikum Para Sahabatssss!!! (Plural la kononnye ssss tu..)

Hai Hai Hai!

Phewwwww..penat sungguh hari ni.. Entry kali ni just nak update pasal Produk Charcoal yang sangat2 menggalakkan dari para customer yang budiman..ewaahhh...jom tgk koleksi restock saya.. =)

P/S: anda bole buat order melalui order form yang saya letakkan di atas sekali..jgn segan2 ye..if nak tanye, bole pegi ke FB saya dengan klik badge atau klik SINI ye..  =)

Ape tunggu lagi.. Jom tgk produk2 charcoal yang saya restock ni..  =)

 Restock 1
Charcoal Mask
RM10/each exclude postage

 Restock 2
Charcoal Mask yang dilambak2 dalam kotak sebelum dipos ke customer =)
RM10/each exclude postage


 Ni produk saya yang baru..ewaahh..
Leh la gune ni untuk sental di muka..
lembut je bile gune kat muke..xkan nak gune berus cuci periuk lak kan..eheheh..
Sangat sesuai utk org seperti saya yang sgt x rajin nak picit2 la ape la..
Jadi, basuh je muke dengan charcoal foam dan gunekan washing brush untuk sental daki ye..
Pembersih ni tahan lame taw =)

Hanya RM10/each exclude postage.


 Ade kaler pink dan biru.
Hanya RM10/each exclude postage ye kawan2..

 Lambak2 lagi..CHARCOAL MASK..
Mask yang diperbuat daripada arang yang sangat2 femes di negara korea serta jepun..
Pembeli tak akan menyesal setelah membeli nya..
Tak Tipu la..

Charcoal Mask ni murah je saya jual. RM10 sahaja.. =)

Da dapat supplier tetap.. Tapi jauh sikit..isk..isk..
walopun begitu..harga tetap menten RM10 taw!!



JANGAN LUPA DAPATKAN CHARCOAL MASK DAN ALAT PEMBERSIH WAJAH
SECEPAT MUNGKIN
PADA MEREKA YANG TELAH MENDAPATKANNYA,
TERIMA KASIH BANYAK2!!!

OpPPSss...JANGAN LUPE BAGITAW KAWAN2 Ye..
HEEEE..
Murah je ni..
RM10 je taw..kepuasan yang berbaloi..ewaahh.. =)


Wassalam

p/s: salam sayang dan mesra saya untuk anda dari
Kawaii Chan

7 comments:

yana M said...

fb x dpt contact pon

are_lin@yu said...

dear sya nk bli charcoal mask tp bka fb xblh.blh ke nk bli?blh bg no cntact.ni no sya blh cntct x.0103747834.

Anonymous said...

dekat daiso jual RM 5 je... 2 kali ganda murah...

Anonymous said...

dekat daiso jual RM 5 je... 2 kali ganda murah...

Anonymous said...

betul222.. dkat DAISO RM 5 je ...berkesan..

Anonymous said...

kalau saya beli 2 tube charcoal mask berapa harganya include postage?

min said...

salam akak sy nk tnye mcmner nk contct supplier utk brg kt daiso tu..teringin jgk nk menjual2 ni :)