Saturday, August 20, 2011

biBiR kU di KaLa PuaSa..~~




Ohayo gozaimasu!!!! haahhahahaha....


Pandai plak ko nak speaking jepong kat sini kan..ahhhaahha...
Ak men bantai je tu..ntah betul ntah idok...xpe2...ade ramai org yg akan kritik ak...
hahahahaha...berangan la ramai nyer kan...

oK la..skrg pukul 1.39AM...sebab tu la aku cakap ohayo tu..
dgn harapan betul la GOOD MORNING nye ye..hikhikhik...
mmmm...semua org yg rapat ngan aku..atau kenal aku...
deorg taw yg ak sangat sangat sangat.....
x suke minum air masak...a.k.a air putih...
bukan la ak x minum langsung...minum tu minum...
tp x banyak mcm ak minum air manis a.k.a air yg bergula..
huhuhuhuhu....sedap kan air yg bergula tu...
sweet je...huhuhuhu....
belum kena sakit lg kan...
tu yg belom nak beringat-ingat tu...

dipendek kan citer dgn air putih tu dimana
aku bole dikatakan sepanjang bulan pose ni, 
ak kekurangan air dlm badan...
air manis je berlebihan...di mana...
aku sedar sangat tak elok untuk badan ak yg bajet langsing ni kan...

Bile badan kita x cukup air, op kos la kita akan kelihatan lesu n pucat...
mengikut teori AKU...diulangi AKU...
dimana ak sendiri tak pasti kesahihan nye..hahahahah
secara otometik...bibir kite akan kering n pecah2...


p/s: gambar ini bukan gambar mulut aku ye..hahahha...ak curik kat google...
ishh..isshh...jahatnye...mencurik....

Then, aku pon suke la kopek2 bibir ak yg kering ni sampai luke2...
pedih gak la bile da luke tu kan..kene air..sakit je...
jadi...aku pon mengambil inisiatif untuk membeli LIP BALM!!
hohohohoho...*sonok duit terbang beli lip balm...
lip balm ni ak beli yg mahal sikit drpd lip balm - lip balm ak yg seblom ni...
dulu ak beli yg lip balm brand lipice tu dlm RM7..  (x abes pon)
then, lip balm maybelline dlm rm8...( x taw campak mane)
then...vaseline... rm5...(da expired kot..hahha)
dan kali ni...

INTRODUCING....
the one and the best lip balm i ever had...~
SEBAMED!!!!!

huhuhu....tepuk tepuk tepuk...

sangat sronok pakai sebamed ni..
harga kat guardian pas less dlm RM11
UuuuUuUUUuuuUuuUuUU....
mahal kot..ahahahah....


Gambar itu adalah perhiasan ye...bukan yang aku beli ni..
sbb aku beli yg SPF30..jd...yg SPF25 ni xtaw la zaman bile punye...

rase lip balm ni sgt sedap...bukan la maksud ak sesuai utk dijilat bibir korang  tu...
tapi..rase kat bibir tu sungguh sedap..selesa...
dan..nak senyum skrg ni..da x rase sakit sgt...
pastu da xnampak kering da bibir ak ni...
sbb die ade vitamin E, n jojoba oils...
p/s: aku xtaw pon ape fungsi nyer jojoba tu..ahahah..
tapi Vit E tu mmg sesuai la utk parut2 ke luke2 ke...
mmg sgt selesaaa....ahhhhhhhhhhhh...
haha...
sekian tips kesihatan yg x berapa nak sehat dari saye.fm..
hikhikhikhi...~


Cermin Diri, Hiasi Peribadi.. Chaaooow~

2 comments:

Unknown said...

ko kena byr untuk promote ke hape? hahahaha

Lola ZeNaL said...

hahahhahaha...camne ko taw ni? =P